Ganas ni..

Violent but funny...

video

TOL Plus naik lagi!

Updated:

Alhamdulillah...dah ditangguh hingga hujung tahun. Tapi dalam tu ntah berapa koyan agaknya sumpah seranah dari orang ramai yg marah depa..

Posting asal;

Salam...


Ramai dah pun tahu akan berita ni yang kerajaan Pak Lah umumkan kenaikan tol mulai 1 Mac..aku dpt tahu melalui sms The Star yg aku subscribe. Bila baca rasa marah pun ada..dalam masa gawat ni pun kabinet Pak Lah ni tak rasa kesusahan rakyatnya. Tak boleh ke lanjutkan hingga ke akhir tahun ni ke atau sampai 2010 ke..

Dalam pada tu gak ramai plak ahli2 kabinet Pak Lah yg terkejut dgn kenaikan ni termasuk la dgn Pak Lah nya sekali...huhu pelikkan yg luluskan kenaikan ni kabinet tp mereka juga boleh terkejut!

Mereka ni buat lawak ke hapa..

Tutup satu naik 5!

Jom nyanyi

Lepak jap nyanyi..

video

Jom tangkap ikan

Tak payah guna pancaing atau jala..haha sesapa yg kaki pancing boleh ler cuba

video

Speed cooking....pergh

hehe..dare to eat! yang ikan tu la...

video

Macam-macam

rilex..

video

Matador

Ni sapa yg jadi matador ni.. :) kesian org tua tu

video

Perghh tajam tu tanduk lembu tu...

Wajah dari awan

Perhatikan...

Rakam wajah 'makhluk jahat'

MEJ menunjukkan formasi awan yang membentuk wajah makhluk menakutkan.

ANKARA - Menakutkan. Itulah yang dapat dikatakan tentang wajah beberapa makhluk jahat yang terbentuk di angkasa hasil formasi awan, lapor sebuah akhbar semalam.

Wajah-wajah 'makhluk jahat' itu dirakam oleh seorang remaja, Mehmet Candar, 18, dengan menggunakan telefon bimbit berkamera di bandar Konya di wilayah Bozkir, Turki.

Mehmet berkata, dia dan bapa saudaranya bangun awal pagi untuk merakam seekor merpati istimewa yang kerap dilihat pada waktu subuh ketika fenomena itu berlaku.

"Kami melintas masjid di tempat kami apabila menyedari imej pelik itu wujud di angkasa," katanya.

"Saya diserang ketakutan ketika merakamkan imej itu tetapi bapa saudara saya meneruskan rakamannya kerana fenomena itu menakjubkan," tambah remaja itu. - Agensi

Saya bukan telanjang!

Komen makcik ni...” Tak pelah yang penting saya bukannya telanjang. Zaefrul dah macam adik beradik!”.

Huhu...tu baru kira macam adik dia, kalau bukan macam adik macam mana la agaknya yer..





sumber

Nasib si Miskin...

Nasib anak bangsa sendiri dibumi Malaysia... :- (

Diana Danielle Danny Beeson vs Ahmad Hafizal Ahmad Fauzi

Monday, January 12, 2009

Kes 1

Ahmad Hafizal Ahmad Fauzi dari Kampung Titi Serong, Jalan Kuala Perlis, merupakan pemuda pertama yang didapati bersalah kerana gagal menghadiri PLKN, pada 11 May 2005. Beliau didakwa dengan sengaja mengingkari notis bertarikh 9 Julai 2004 yang memintanya melaporkan diri di Kem Dusun Resort, Kuala Nerang, Kedah.

Ahmad Hafizal Ahmad Fauzi yang merupakan seorang daripada empat beradik kepada seorang ibu tunggal, telah berhenti persekolahan selepas tamat pelajaran tingkatan dua SMK Syed Alwi di Kayang. Ahmad Hafizal Ahmad Fauzi yang bekerja mengambil upah membuat bendang secara harian untuk menanggung ibu dan dua adiknya, memilih untuk menjalani hukuman penjara. Abangnya pula (21 tahun) dilaporkan berada di Melaka bagi mencari pekerjaan, dan dua orang adiknya berusia 16 dan 15 tahun. Ahmad Hafizal Ahmad Fauzi dilaporkan oleh akhbar The Star sebagai meminjam RM7 daripada ibunya untuk menghadiri kesnya di mahkamah.

Majistret Wan Norzanuar Wan Ahmad menjatuhkan hukuman penjara 14 hari atau RM600 ke atas Ahmad Harizal selepas dia gagal membayar denda berjumlah RM600. Ahmad Harizal yang kesempitan wang telah memilih untuk hukuman penjara 14 hari
.


Kes 2

Pelakon Diana Danielle Danny Beeson (gambar), 17, tidak akan mendaftar menyertai Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) hari ini.
Pelakon berkenaan membuat rayuan supaya diberi kelonggaran untuk menangguhkan penyertaannya dalam program itu yang sepatutnya bermula hari ini selama tiga bulan.

Penangguhan itu dibuat kononnya kerana Diana terikat dengan kontrak penggambaran sebuah filem berjudul Kecoh Betul. Menurut pengarah filem itu, Baldev Singh, syarikat produksi White Merpati Entertainment yang menerbitkan filem berkenaan telah berurusan dengan Jabatan Latihan Khidmat Negara (JLKN) dalam mendapatkan kelonggaran bagi pihak Diana.


Permohonan itu dibuat minggu lepas setelah Diana terikat dengan perjanjian penggambaran filem arahannya dari 22 Disember sehingga 22 Januari depan.

Alasan penangguhan Diana itu tiada langsung dalam peraturan PLKN.



* dari blog Ustaz Suhaimi Saad - jazakallah.

Renjer berani pegang kemaluan singa

Ada berani nak buat keje ni :)

JOHANNESBURG - Seorang renjer di sebuah taman negara, Alex Larenty membuktikan keberanian apabila dia boleh mengurut kaki dan memegang kemaluan seekor singa jantan, lapor sebuah akhbar semalam.

Alex yang berumur 50 tahun dan dilahirkan di Britain menunjukkan kepada renjer lain bahawa seekor singa jantan bernama Jamu di Taman Singa dekat sini amat mesra dengannya.

"Saya menunjukkan kepada seorang renjer lain bahawa Jamu mempercayai saya sepenuhnya.

"Sebahagian orang tidak dapat mempercayai gambar saya memegang kemaluan Jamu. Saya memberitahu mereka gambar itu adalah tulen," katanya.

Jamu merupakan haiwan selebriti kerana ia pernah muncul dalam program televisyen Wild At Heart.

Menurut Alex, terdapat 75 ekor singa di taman itu dan dia mengetahui nama semua haiwan tersebut. - Agensi

Peanut Butter "Peter Pan" Dan "Great Value" Membahaya



My bungalow...

Haa..ok tak bungalow baru aku...


Tak cukup budget..gawat beb!

Dua peragut ‘dikenduri’ orang

Kata orang berani buat berani tanggung..haa buat keje tak betul, kena cekup rasa la kena belasah. Nak merayu pun tak guna dah..huhu

KEADAAN dua peragut selepas dibelasah oleh orang ramai.

KUALA LUMPUR – Ibarat sudah jatuh ditimpa tangga. Begitulah nasib dua peragut, sudahlah gagal meragut, dibelasah pula oleh orang ramai.

Nasib malang itu bermula apabila mereka gagal meragut seorang wanita di Jalan Lima di Taman Setiawangsa di sini semalam.

Kejadian pukul 9 pagi itu pada mulanya menyaksikan aksi penduduk mengejar dua suspek terbabit setelah mendengar jeritan mangsa yang diragut.

Rentetan nasib malang kedua-dua suspek berusia 20-an itu bermula apabila motosikal yang dinaiki mereka itu dilanggar dari belakang oleh seorang pemandu kereta Mercedes Benz yang juga melihat jenayah yang dilakukan suspek.

Akibatnya, kedua-dua suspek terjatuh dari motosikalnya dan mereka sempat melarikan diri sejauh 100 meter sebelum dikepung dan ditangkap oleh orang ramai.

Kedua-dua suspek itu kemudian dibelasah sehingga badan mereka bengkak-bengkak dan lembik.

Turut mengambil kesempatan 'mengendurikan' kedua-dua suspek itu ialah beberapa pengguna jalan raya lain yang sanggup memberhentikan kenderaan masing-masing semata-mata untuk membelasah suspek-suspek itu.


First underwear shop in Saudi Arabia

Culture shock pak2 arab.. huhu...


Melindungi kemaluan anda?

Salam, hehe..jangan salah faham dengan entry post ni.. :-) cuba tengok betui2. Betul ke tu.. sapa la yg nakal tu ya..hahaaaaaaaaaaa


Kidney Stone

Anda pernah jumpa batu karang sebesar ini? Macam mana la agaknya hidup dgn bende ni berada kat dlm badan dia tu..

The 1.13Kg kidney stone the size of a coconut

The largest kidney stones most doctors ever get to see is the size of a golf ball.

So surgeons in Hungary were taken aback when they removed a stone the size of a coconut

from a man earlier today. Sandor Sarkadi underwent an abdominal operation in Debrecen,

150 miles east of Budapest, after doctors discovered he had a kidney stone inside him that

was 17 centimetres in diameter.

Mr Sardaki was rushed into an operation theatre in the Kenez Gyula

Hospital when an X-ray revealed he was carrying around the gigantic lump.

The delicate procedure to remove the stone, which weighed a staggering 2.48lbs,

passed without incident. Kidney stones vary in size.

They can be as small as a grain of sand or as large as a golf ball, which makes

Mr Sarkadi's stone all the more remarkable.
An X-ray earlier in the day revealed the sheer size of Mr Sardaki's stone.

Bila pembaris dah xde....

Ni la dikatakan takde rotan akar pun boleh..eh betul ke simpulan bahasa ni :)

Khidmat Samak

Salam..

Satu usaha yang sangat bagus oleh syarikat berkenaan yang telah menghasilkan sabun tanah liat bagi menggantikan tanah bagi umat islam melakukan samak. Ye la sekarang ni mana la kita nak cari tanah, lebih2 lagi kat bandar kan. Mana tahu anda nak melakukan samak kat rumah baru ke..bangunan ke..boleh la cari sabun tanah liat Taharah ni. Seketul dijual rm5.90..info selanjut nya klik kat tajuk di bawah.

Guna tanah lapisan ketujuh

Katanya sabun ni juga boleh mencerahkan dan menghaluskan kulit...ermm ok gak kan.

How did this happen?

Anda peminat gusti..? so what u think..mcm mana boleh jadi macam ni agaknya yer, hehe..





BEWARE : Latest Maybank Scam


Dear Maybank customer,
We are hereby notifying you that we've recently suffered a DDos-Attack on one of our's Online Banking server. For security reasons you must complete the next steps to verify the integrity of your Maybank account. If you fail to complete the verification in the next 24 hours your account will be suspended.

Here's how to get started:
1. Log in to Maybank online account (click here).
2. You must request for TAC via Maybank online banking - your TAC will be sent via SMS to the mobile phone number you registered.
( you can find the "Request a TAC" button in the Utilities menu of your account )
3. Logout from your account and close the browser.
4. When you have received the TAC (Transaction Authorization Code) on your mobile phone, go to our secured verification server and submit the requested information (Username, password and TAC). (click here) to go on our secured server.
5. Please allow 48 hours for processing.
Please comply and thanks for understanding.
© 2001-09 Maybank. All rights reserved.
***This is an automated message, please do not reply***

Just becareful with this email..people!

Danger of YOGA


video

Sian dia kan..

Pencuri Mati Tersepit Di Lantai Rumah

Salam...apa khabar semua yg singgah kat blog aku. Huhu..la ni amat jarang beronline..sbb tak sempat. Ok apa tajuk ni..hehe kata org maut jangan di cari tapi kalau dah ajal nak buat macam mana kan. Redha je la...bagi yang selalu buat keje macam ni :)


DUNGUN - Seorang lelaki berusia 34 tahun yang dipercayai cuba memecah masuk sebuah rumah menerusi lantai menemui ajal apabila kepalanya tersepit di celah lantai kayu tersebut.

Kejadian berlaku antara pukul 7 pagi hingga 3.30 petang semalam di Kampung Sura Hujung ketika penghuni rumah berkenaan, Wan Azhan Wan Abdullah, 43, keluar mengajar di sekolah berhampiran.

Menurut Wan Azhan, dia terkejut apabila melihat satu objek di lantai bahagian dapur rumahnya ketika pulang dari mengajar di Sekolah Menengah Kebangsaan Batu 7, dekat sini.

"Ketika sampai di rumah, saya terus ke ruang dapur untuk ke tandas tetapi tiba-tiba saya terlihat kepala orang dalam keadaan mengerikan," ceritanya ketika ditemui di rumahnya dekat sini, semalam.

Dia kemudiannya terus memanggil jirannya kerana tidak percaya dengan apa yang dilihatnya tetapi mereka mengesahkan ia adalah kepala manusia.

Katanya, dia turut memeriksa bahagian bawah rumah dan terkejut apabila mendapati badan mangsa terjuntai di antara lantai rumah setinggi kira-kira satu meter itu.

Menurut Wan Azhan yang tinggal bersendirian di rumah tersebut sejak tahun 1983, dia mengenali mangsa yang juga jirannya.

- malaysiakini

Marie France TV Commercial Very funny

Wahh...

video

What the....?

pergh betul ke tu...melambung nyonya tu huhu..tapi dia org buat tak reti jerr

video

Tak letih ke bawa motor ni..

Salam...

hehe..korang rasa la kalau bawa motor macam ni dari dari KL ke Melaka, macam mana agaknya yer :) eden tak sanggup ehh..


Lembu hidup selepas disambar petir

Salam, lama tak beronline..korang ada baca kisah lembu ni tak? Pergh...dasyat gak yer.



GAMBAR menunjukkan tubuh kanan seekor lembu menjadi kehitaman akibat disambar petir

GLADSTONE - Tubuh kanan seekor lembu di Australia hitam akibat disambar petir tetapi haiwan itu masih meneruskan kehidupan seperti biasa, lapor sebuah akhbar semalam.

Haiwan itu disambar petir di Gladstone, Queensland pada bulan lalu.

Seorang profesor di Universiti James Cook, Jon Nott berkata, lembu cenderung disambar petir kerana keempat-empat kakinya berada di tanah di mana arus elektrik mengalir.

"Arus elektrik kilat akan memasuki kaki hadapan dan keluar mengikut kaki belakang lembu dan berdasarkan gambar haiwan itu, terdapat kemungkinan ia disambar petir," katanya. - Agensi

http://www.kosmo.com.my/kosmo/arkib.asp?y=2009&dt=0203&pub=Kosmo&sec=Dunia&pg=du_07.htm