Ambil stok..

Salam,

Tengahari tel mxb tanyakan stok dah ada ker, yang jawab kata ada tapi tak banyak. Aku minta 5 unit dulu kalau tak dapat 10 unit yg aku order last week. Yang jawab tu mungkin boleh kot, suruh aku datang malam nanti. 5 pun jadi lah, en shafawi dah sms aku tanya bila boleh dapat barang. Tak sedap plak nak tunggu lama2..cikgu Abdullah banting punya pun nak kena hantar gak tu..

Aku sms khairudin suruh datang HQ malam ni utk ambil barang dia, last week dah bayar masa jumpa di HQ.

Wife aku sms dia tak masak malam nanti, tanya nak makan apa. Aku cakap apa2 la, dia kata nak beli mee kari. Sebenar nya last week aku janji nak bawa makan di luar tp belum sempat2 lagi, tu yang tak masak tapi tak jadi lagi nak bawa. Tengok la hujung minggu ni kot..

Lepas maghrib aku keluar, sampai dalam kul 8.30.Orang tak ramai macam minggu lepas, teus ke kaunter tanya kan siti pasal 5 unit tu. La rupa nya yang jawab masa aku tel siang tadi bukan siti tp yg lagi sorang tu tak apa nama dia hehe..nasib baik dia bagi aku 5 unit.

Lepas ambil barang tunggu si khairudin, baru jer sampai masa aku keluar. Ajak minum kejap sambil cite sikit pasal plan. Lepas sembang sekejap, sebelum balik aku kasi kat dia leaflet dan poster kat dia. Apa2 hal minta dia tel aku..

Balik singgah greenwood hantarkan barang untk ustaz bazri, dia beritahu kat klinik dia. Nasib baik aku ingat lagi map ke klinik dia, aku ada tengok kat web dia ari tu. Sampai dia tengah dok merawat pesakit nya, dia kata Datuk yang ari nak yang satu unit tu. Dia tanya ada lagi ker, dia nak pun nak satu. Nasib baik ada lebih satu, so habis dah stok aku :-(

Balik, sampai rumah terus aku bungkuskan untuk en fawi dan cikgu dollah untuk hantar esok. So aku kena la slow down promosi aku lagi.. :-( stok takde nak buat macam mana.
Permintaan banyak stok plak takde..sabo laa

0 comments: