Dah dapat stok..

Salam,

Pagi ni aku sms en Ghafar minta dia datang kat keramat kalau dia boleh hantarkan 5 unit stok yang aku minta malam tadi, sat tu dia tel cakap boleh datang. Aku minta dia datang dalam 12.30 masa launch..

Kul 11.30 dia tel dah sampai kat petronas, so kena la aku keluar sekejap. Pergi keluarkan duit kat petronas dan terus amik barang kat dia. Dia ajak pi minum kejap ok la aku kata. Sembang la pasal biz ni ada la dalam setengah jam gak. Dia kata lepas ni boleh tel dia kalau nak kan stok, dia pun kata kalau pergi HQ memang susah dapat stok. Dia stokis so memang selalu ada stok, dia amik dari HQ pun memang banya. Firus pun selalu amik stok dengan dia, en fazli pun baru amik 20 unit dengan dia.

Lepas ni boleh akua amik dengan dia je, dia pun boleh datang kat keramat ni..Kira settle satu masalah tp lupa lak nak tanya dia tentang estock. Takpa nanti aku tel tanya kan dia..

0 comments: