HQ tel..

Pagi ni dapat tel dari mxb..beritahu balance stok aku 5 unit tu dah boleh ambil. Siap cakap nanti susah plak nak business takde stok..haah aku cakap memang dah lama susah pun..gelak dia.

Semalam lagi aku dah tel cakap nak ambil tapi malas plak aku nak keluar. Hari ni aku bawa kereta, balik keje nanti nak terus ke sana...

Malam tadi en sajidin sms aku, dia kata dah test dah. Dia kata bila on aircond steering dah tak gegar dah..minta aku upload kan website dia. Lepas siap upload aku sms dia..

Malam tadi pun kat YM ada sorang student dok tanya pasal i-charge. Tul ke boleh save petrol, aku cakap memang boleh la. Nak test pun boleh..kul 10 kul turun tengok CSI :-) minta sambung esok hehe..

Pagi ni aku YM dia lagi..dia cuak gak nak beli terus kata nya. Takut tak berkesan katanya sbb dia dah pasang magsaver, micro..apa tah aku lupa. Semua nya hampehh katanya..aku kata nak test dulu pun boleh. Tapi tu la, dia duk kat cyberjaya nun..:-(

0 comments: