Duit Raya..

Lepas meeting pagi aku keluar sekejap g bank, nak depositkan cek yang ustaz bazri kasi semalam..ingat nak la tukar duit untuk buat duit raya

Tak jadi! punya la panjang orang berbaris nak tukar duit, ni kalau aku tunggu berbaris sama mau dekat sejam jenuh menunggu..tak jadi.

Alang2 dah keluar ni aku terus ke maybank melawati, pun berbaris gak. malas nak tunggu gak, aku g plak kay ampang point. Orang tak ramai, tanya rupanya dah habis.

Aku pi sebelah plak ambank..tanya ada duit tukar ke. Ada tapi dia kata bukan baru yang recycle tapi tak lama sangat..aku kata boleh la malas nak cari tempat lain dah.

Balik aku keluar lambat sikit..tah kenapa aku ngantuk sangat plak petang ni. Berhenti sekejap kat stesen minyak, lelap kan mata sekejap..ada la dalam 5 minit kot. Jalan semula, nasib baik ok tak rasa ngantuk lagi..

Malam ni aku g terawih bayar fitrah sekali kat mat noh..

0 comments: