Anak-anak ku....



haha.. macam skrip si aznil la pulak kan..well this is..

ini la wajah2 anak-anak ku...gambar ni aku ambil masa aku bawa mereka jalan2 kat KLCC.
5 org semuanya, 2 lelaki dan 3 pompuan, serupa tak semuanya? haha..semuanya ada karektor dan perangai masing2 yang buat maknya pening kepala..hahaha..

k aku kenalkan dari kiri ke kanan...kiri sekali tu angah, ain farhana namanya. umur 9 thn nak masuk 10 tahun depan, orangnya banyak cakap, garang sikit dgn yg lain2 (tak tahu ikut sapa hehe..) tapi malas sikit kalau nak minta mandi kan adik nya..

sebelahnya tu along, syamsul azhar namanya..11 tahun. tahun depan nak amik upsr. dia ni pemalu sikit dari yg lain2.. dia sorang je yg pakai cermin mata.. kecik2 dulu selalu main game kat komputer aku..darjah dua dah pakai cermin mata...

yg pakai baju kuning tu yang nombor 4..,nama aisyah nabila nak masuk 5 thn dan kami panggil kak uda. dia ni yg hyper aktif sekali antara semunya..tak tau la kenapa..tak reti nak duk diam..ada saja kejenya..sampai maknya kekadang ilang sabar..tahun depan aku masukkan ke tadika kemas yg baru kat rumah aku..

sebelah kak uda tu yang kecik sekali..adam bisyri. 2 thn 9 bln, dia ni la yg isteri ku kandung semasa aku accident 3 thn dulu..kata nenek nya kuat sebab isteri ku bawa dia merata kemana aku berubat. ye la nak cari tukang urut nak betulkan tulang aku yg patah. tapi bila lahir masa umur 5 bln masuk wad sebab kena brokitis..kena jangkitan kuman kat paru-paru, sejak tu la dia kena asma..mungkin dah nasib dia..so kami kena jaga makan dia supaya tak kena semput..tapi lasak nya pun boleh tahan gak..

yg last tu kak lang, anis syazwani 7 thn. tahun depan masuk drjh dua, dia ni ada sifat degil sikit, malas pun ada gak. selalu je kena leter dek mak nya.

tu la serba sedikit berkenaan dgn anak2 ku...

0 comments: