Semalam..

Semalam En Zainal tel masa aku meeting, tengahari aku tel dia semula tanya ada apa. Dia kata nak tambah lagi dua unit, sat lagi masukkan duit kat akaun aku. Aku tak tanya lagi macam mana kesan guna kat naza dan sarento dia tu. Dia sms dah masukkan duit, nanti aku tel bila nak kasi 2 unit tu kat sungai buloh.

Aku sms wife aku beritahu dia mungkin malam ni aku nak ke HQ nak beli ecash sebab ecash aku tak cukup nak reg en zainal. Ingat nak tambah ecash untuk 5 unit dari en ahmad jerteh dan ustaz Bazri punya tu.

En Norizan plak tel..ni mesti nak order lagi. Betul jangkaan aku :-)First dia minta maap sebab tak dapat beraya kat rumah aku hari tu, dia kata masa aku sms hari tu dia dah keluar. Tak pe panjang umur insyaallah tahun depan boleh le datang. Dia nak order satu unit untuk kawan dia, esok tel lagi macam mana nak ambil.

Balik cuaca ok, sampai templer dah gelap. Kat hutan kanching dah turun hujan, sempat berhenti pakai baju hujan. Lebat pulak hujan sampai kat tasik puteri, tak singgah ambil angah.

Sampai rumah tengok ada kereta abang ipar aku, datang dengan mak dan adik wife aku. Lepas maghrib aini datang dengan zainudin, balik dari kerja terus ke rawang.

Aku tak jadi keluar ke HQ, dia orang datang beraya tak sedap plak aku nak keluar. Aku tel en Fazli minta tolong dia reg kan en zainal, aku transfer kan duit ke acc dia. Barang aku minta dia hantar kan ke alamat aku.

Dalam 9.30 dia orang balik, jemput datang beraya kat rumah dia orang plak kat Damansara. Tak tahu bila nak kesana..

0 comments: