Sepasang Kekasih Berbogel di Jalanan Singapura

Hah..ni ape kehei nya couple ni ye. Apa agaknya yang nak diprotesnya sampai berbogel di depan orang awam huhu.. Tahun lepas dengar gak ada org nak buat demo bogel kat selangor tapi tak jadi plak hehe...Hai manusia sekarang ni semakin pelik ye..



Sepasang kekasih memeranjatkan orang ramai yang sedang menikmati makan malam apabila mereka menanggalkan pakaian satu persatu dan berbogel kira-kira 15 minit di sini, mencetuskan perasaan malu dan tepukan gemuruh di kalangan pengunjung dan mereka yang lalu-lalang.

Pengurus pub, Terence Chia memberitahu akhbar Straits Times beliau melihat pasangan itu menanggalkan pakaian malam Sabtu lalu di atas tangga di sebuah blok pangsapuri di Holland Village, terkenal dengan kelab malamnya.

“Dengan pakaian di tangan, mereka dengan bersahaja berjalan ke arah pasar,” katanya, sambil menambah apabila pasangan itu berpusing, sekumpulan pengunjung sudah bersedia untuk mengambil gambar.

“Semua orang mengambil gambar,” kata akhbar semalam memetik Chia sebagai berkata.

“Orang ramai bersorak, bersiul dan menepuk tangan seperti orang gila.”

Polis berkata pasangan itu, lelaki berkulit putih dan wanita Cina berusia 20-an, ditahan dan dibebaskan dengan jaminan. Jika disabitkan mengikut undang-undang republik ini, mereka boleh didenda maksimum S$2,000 (RM4,812.33), penjara hingga tiga bulan atau kedua-duanya.

sumber : Bharian



1 comments:

Zamz said...

mcm ni punya org pun ada ...ni yg dikatakan hak asasi manusia hehe