PPSMI

Salam...

Isu ppsmi ni begitu hangat sekarang dalam negara kita ni...ada yang setuju dan ada menentang sampai berdemo bagai..aku malas nak komen panjang2, korang fikir la sendiri. Cuma persoalannya pada aku kenapa setelah 7 tahun berjalan nya dasar ni baru la ni ada pihak yang begitu menentang. Isu ini telah dipolitikan oleh pihak2 tertentu yang tiba2 je nak menjadi jaguh bahasa!

Aku sokong ppsmi ni..anak aku adalah perintis pertama ppsmi dan alhamdulilah anak aku dapat mengikuti p&p math dan sains dengan baik. Takde la anak aku hilang jati dirinya selama 7 tahun ni.

Terpulang pada korang nak anak korang macam mana..jika yang menolak tu rasa punyai 10 alasan kenapa mereka taknak ppsmi, ingat mereka yg setuju ppsmi pula punyai 20 sebab pula kenapa mereka nakkan ppsmi

Aku tetap sokong dasar ppsmi ni diteruskan dan jika ada kelemahan dan kekurangan masih boleh diperbaiki perlaksanaannya agar mencapai matlamatnya.

0 comments: