Alahai Digi...

aku tak tau kenapa la sejak seminggu ni DIGI aku ni damn slow..sebelum ni tak la slow sangat, ni ngalahkan mcm dial up tmnet plak aku rasa..

terpaksalah aku guna streamyx sejak beberapa hari ni.. streamyx ni memang laju lagi dari DIGI tu tapi aku tak leh la nak kemana-mana dgn laptop aku ni..sebab wired broadband lerr :-(

ciss rasa nak terminate jer DIGI ni..tapi kang susah plak aku nak online kat memana.. streamyx aku boleh guna kat rumah jer..aku ingat nak cuba plak celcom broadband la.. sebab celcom ni 3G..tu la aku ingat nak terminate jer DIGI aku ni..tambah-tambah lagi selalu jer no signal..

ada gak terfikir nak guna maxis broadband sebab speed dia boleh up to 3.6mbps tapi kena lupakan hasrat aku.. sebab coverage maxis broadband tak kuat kat area aku ni.. aku ada test maxis broadband ari tu, signal cuma GPRS je..ermm sama mcm dial up tmnet aku rasa tu kot..

ni hah...sambil-sambil cite pasal broadband atau apa orang sebut jalur lebar.. sesapa yang nak melanggan streamyx broadband boleh la reg online kat link atas sebelah kanan blog ni..hehe promote sikit..bukan apa mana tau anda sibuk takde masa nak ke kedai Telekom uruskan permohonan..boleh reg online kat link tu..pemasangan akan diuruskan oleh Telekom Malaysia.. tak perlu bayar apa-apa fee cuma bayar pada bil anda yang pertaman nanti..jangan lupa baca term and condition dia dulu..

ok la stop dulu..,

:-) my family website

0 comments: