Habis minyak..

Salam,

Haha.. tergelak dulu kat aku :-)

Hari ni aku kehabisan minyak motor dalam perjalanan nak pergi kerja huhu... nasib baik masih dekat lagi dengan rumah, boleh la aku tel wife aku minta tolong belikan minyak kat shell. Nak menolak tak larat aku walaupun 3KM ada shell..

Sebenarnya meter minyak motor aku tu memang tak berapa betul, bila isi penuh jarum nya naik tp baru setengah jam jalan dah turun habis walaupun minyak nya ada lagi. Kalau isi RM6 biasa aku dapat agak berapa lama minyak tu boleh tahan sebelum aku isi lagi. Tapi hari ni tak tahu macam mana boleh habis huhu..

Ada dalam 45 minit aku lepak kat tepi jalan tunggu wife aku belikan minyak, dia beli kan 1 liter. Dia tanya macam mana boleh habis ni..hehehe aku cakap entah le. Ucap kan terima kasih kat wife aku. :-) Singgah shell tambah lagi..

So moral the story kat aku, dah tahu meter minyak tu problem check le minyak tu tiap2 hari..hehehe

:-)

0 comments: