Terlepas prospek.. :-(

Salam..

Adus...aku lambat call back prospek yang isi form agen. Semalam aku sms dia tak respond, pagi ni aku sms lagi tanya boleh tel tak. Tanya dulu kot dia sibuk la kan..sat tu dia tel aku dan beritahu dia dah join 2 hari lepas. Terus jadi EM plak tu huhu...melepas aku padan muka hahaa.

Dah tak dak rezeki apa nak buat tapi kalau ada rezeki aku Insyaallah akan dapat balik..Sempat gak sembang dengan puan tu..orang MLM gak rupanya. Partime business women puan tu tapi keje dgn gomen, sabtu ni nak g umrah katanya..

Dia minat dengan website promosi yang aku buat tu..tp aku kata web tu aku beri kat semua yang join dalam network aku. Kenen2 dia park 1 nama kat aku kalau nak web tu hehe..nampak macam boleh dapat :-) Dia kata nak tolong translate kan web aku tu ke dwibahasa, ok gak tu..

Dia kata nak tel semula petang nanti..tengok la kalau ada rezeki dapat la aku satu Diamond dari dia, AMIN!

k cau..

0 comments: