Rawang --> KL---> Melaka...

Aku keluar dalam 12.30..

Pergi carefour wangsa maju, wife aku nak redeem voucher Digi yang aku dapat semalam bersama bil. Minyak dah nyala plak, isi kat shell melati. Aku isi penuh dapat dalam rm160.80, set meter to zero nak tengok berapa KM boleh dapat

Lepas redeem voucher, g solat zohor dan pusing2 jap cari ole2 untuk mak dan ayah untuk raya. Dapat cari untuk mak je, itu pun adik dah ngamuk nak air putih...nak air putih! Kalau dah nak tak kira depan orang ramai tu dia mengamuk, aku bawa p cari air.

Dah dekat pukul 4 keluar, ikut MRR2 ke sungai besi. Clear sampai tol banyak kereta, lepas tol clear sampai nilai slow gerak dalam 10km/j. Ada accident kot, setengah jam gak la sampai senawang baru clear. Ada accident tadi kot, nampak dua buah moto tepi jalan tapi dah settle kot.

Sampai Alor gajah dekat 6.30, singgah cari ole2 untuk ayah plak. Tel mak aku buka kat alor gajah je, aku g cari aku g beli makanan untuk buka. Lepas beli semua dah dekat nak buka, g masjid buka kat situ. Lepas solat keluar dan sampai rumah dalam 8.30.

Dalam perjalanan tadi tel aku asyik berbunyi terima sms ucapan raya, lepas makan aku plak dok balas sms depa.

Dekat kul 11 abang aku sampai dari senawang dengan keluarga.

0 comments: