Seminggu cuti raya

Salam lebaran..

Hari ini aku mula kerja, sepatutnya semalam :-) Minggu lepas beraya di Melaka hingga hari sabtu, pagi lepas sarapan aku balik ke rumah wife aku di sungai besar plak.

Balik dari sungai besar ke rawang malam semalam sampai rumah dalam kul 12 tengah malam, gerak dari rumah wife aku kul 11 malam aku bajet sampai dalam 1 jam kalau jalan tak jam la. Tengok jam kat kereta lebih sikit 1 jam, wife aku jaga eh dah sampai..

So everything back to normal la, dengan kerja dan biz part time aku ni. Kena all out semula ni..

Tengah meeting tadi en Zainal tel tapi aku tak dengar, sms dia semula sedang meeting. Aku belum dapat reg kan dia lagi, ingat malam tadi nak reg kan tapi no acc maybank dia plak along dah delete kat tel ericson aku tu. Kena minta semula la..

Aku sms wife aku minta tolong poskan i-charge utk orang jerteh yang dah bayar dua hari lepas.

0 comments: