Kat Damansara hari ni..

Hari ni tak kerja..keluar dalam kul 8.30. Pergi mydin rawang dulu, wife aku nak cari barang katanya. Aku duk dalam kereta je malas nak ikut masuk.

Lepas tu g pasar rawang cari buah plak, sesak juga dengan orang meniaga tepi jalan. Pasar dah besar meniaga gak tepi jalan, buat jalan sesak je.

Lepas beli barang terus ke Damansara, mak mertua aku ada kat rumah abang ipar aku jaga cucu nya sementara dapat cari orang jaga.

Aku ingat nak pergi desa petaling petang ni, tapi ada lagi nampak nya tak selesai. Tak jadi la nampak nya..

Aku online carikan data kad kak tie, data kad yang hari tu tak boleh guna kat laptop dia. Laptop dia guna expresscard, jenis tu mahal bangat dia tak larat nak bayar plak. Budget dalam 300 je, aku orderkan usb modem je. Harga dalam 360 termasuk pos, yang lebih aku sponsor la.

Data kad yg lebih kurang sama aku guna ni dah murah dulu aku beli 450, la ni boleh dapat bawah 300.

0 comments: