Review kertas UPSR along

Malam tadi wife aku minta along mana kertas UPSR, along kata ada tapi simpan. Wife aku tanya kenapa tak kasi tengok..sengeh dia.

Aku tanya, along boleh tak dapat 5A. Boleh kot jawab dia. Wife aku semak kertas BM, yang lain aku semak.

Matematik ada la dua tiga soalan yang dia bulat kan, makna nya tu tak faham la tu. Aku tengok dia tak tanda pun jawapan nya, yang lain semua dia tanda kan jawapan nya.

Ada juga yang salah aku tengok, tak faham soalan la tu. Along adalah batch pertama student yang di ajar dalam BI untuk matematik dan sains tapi soalan UPSR masih dwi bahasa sebab belum konfirm lagi untuk Math dan Sains soalan total dalam BI.

Untuk subjek sains dan BI aku tengok along tak de masalah dari jawapan yang dia tanda kan tu, cuma aku tak pasti matematik tadi tu la...

Anyway aku harap along akan dapat keputusan yang baik nanti, Insyaallah.

0 comments: